5 Ocak 2013 Cumartesi

Egomtırak

Tekrar ben geldim. 
Baştan söylemeliyim ki başlarda bu blogu açarken çok istekliydim falan böyle yazıcam edicem diyordum kendi kendime. Anlatıcam her şeyi diye düşünüyodum ki... Evdeki hesap çarşıya uymadı hacılarım. Genlerimden gelen huyum yüzünden olsa gerek ki her bilgisayar başına oturduğumda yazıcam diye oturup üşeniyorum veya NBA2K12 kariyerimi bitirmek için maçlara çıkıyorum. Sağolsun Kevin Durant takımı sırtlıyor son çeyreklerde. ehehehe 

Neyse daha fazla uzatmayayım siz anladınız beni. 
Bugün gördüğüm olaydan sonra yazıyım bari dedim nadiren yorgun olmadığım günlerden 1i.

Ben, 17 veya 18 tam bilmiyorum o yaşlarda üniversite sınavı için çalışmak zorunda kalmış neslin devamını getiren lise son sınıf öğrencisiyim. Son 3 ay falan heralde sınava ortalık kızışmaya başladı. Dershanede durmadan değişen grafiğimle insanlar benden 1şey beklemiyo açıkcası  benimde çokta umrumdaydı lan.Her neyse işte hani sınıf değişme sınavları falan oluyo heh işte onda adam 6 dan 3 e yani benimde olduğum sınıfa yükselmiş. Çocuk 324 falan yapmış. 3. dersten sonra gitti ertesi teneffüs hemen dedikodusu başladı. Duydun mu 300 ü geçmiş 6 dan gelmiş etmiş diye. 2 den düşen angutun ilk lafı şöyle bişidi : '' KOPYA ÇEKMİŞTİR '' dimi o çalışıp yapamaz seninle aynı seviyeye ulaşamaz dimi. Egosunu siktiğimin çocuğu ya. Hiç sevmem böyle tipleri. Ayşe beni geçmiş ama kesin kopya ile geçmişteeerrrrr, Ben kalırım o geçer ama ben kalırsam devamsızlıktan yoksa derslerden asla kalmaam o kalır amaaaa.. diye cümleler kuranları sevmiyom amk.İstikrarsız piçler. 

İşin özü dostlar. Böyle EGOİST İBNELER OLDUKÇA HEPSİNİN AMINAKOYİM. Tabiri caiz ise AMINA KOYİM tam anlamıyla AMINAKOYİM.

Böyle egoist olmayın, ego kötü böyle puşt gibim ibne gibim bişi.Uzak olsun sizden kibir,ego falan. 

Saygılar efenim. Arada üşenmezsem yazıcam işte böyle. Hafiften hastayım dostlar size bulaşmasın diye çok durmuyom.

1 yorum:

  1. uzak durun böyle ibnelerden. Size gelirlerse orda dur bre deus deyin.

    YanıtlaSil