5 Ocak 2013 Cumartesi

Şerefsiz ve Bıdık

Selam gençler yine yorgun değilim yazmak geldi içimden. Aşk maşk şeyleri yazardım da onları sonra yazcam büyük ihtimal en uzun onlar olucak. Kitlem büyürse yazarım rating taktiği olum bu. 

Neyse, ben anadolu çiftçisinin izmire göç sonucu babanın kapıcı annenin hizmetçi olduğu bir ailenin okumak zorunda olan 2 çocuğundan 2.siyim. Okucaz mecbur. Okumayıp müzik yapmayı kendimi kültürel açıdan geliştirmeyi daha çok isterdim ya neyse.

Tahmin edeceğiniz gibi Kemal Sunal (RIP) filmlerinde gördüğünüz gibi ilk başta davar olarak görünen sonradan asimile olmuş gibi görünen 1 5 yıllık çocukluk geçirdim. Hatırlamıyom zaten gerek yok. Ben İzmirliyim diyom sorana. 

O sıralar baboli sigara içiyodu 7 yaşı civarında bıraktırdık. Aile üyelerini ısrar ve uygulamaları sonucu. Sigarayı çöpe atsam çöpten içerdi adam. Ama benim üzülmeme dayanamazdı bıraktı. Babacım benim ya.Süte ekmek atıp beraber yediğimiz günleri hatırlarım. Çok rezil günler geçirdik ama bize hiç yansıtmadı annişkolar. Bu yüzden çok tebrik ederim hep onları. zaman geldi geçti okuyoz ediyoz 50 krş harçlık alıyoduk o harçlık olayı da 4. 5. sınıfta başladı. ilk 3 yıl evden yiyoduk. Ben o zamanlar nasıl şerefsizmişsem gizli gizli 1 lira alıyodum 50 krş yerine okulda gevrek ayran alcağım yere tost kola almak içindi o da. Utanırım o yaptığımdan. Küçükken çok şerefsizdim ben. İşte bu blogu bunları anlatmalık açtım. Neyse konuya dönersek o zamanlar ilk tost kola yemeğimde sınıfta bağırdığımı hatırlarım ''işte yemek bu yaaa!!!!!'' diye. Sanki her gün havyar yiyodum amk. havyarın ne olduğunu avrupa yakasında öğrendim lan ben.Bu zorluklar içinde annemler beni ve abimi canım abimi kreşlere anaokullarına falan gönderiyodu. O kadar eğitime eşek bile matematiği çözerdi ben çözemedim amk. Abi kurtardı götü gerçi. Adam makine mühendisi amk. Neyse sonra zamanla büyüdük iyi güzel geçiniyoz falan lise sınavları abim girdi 338 falan ben girdim 369 abi benden daha yüksek liseye gitti amk nasıl 1 şey anlamadım. Sıra üniversitede. 

Konuyu çok saptırdım farkındayım ama yeni yazmaya başlıyom ya karışıyo aralara. Konuşurkende böyle oluyo amk. Kafam çok dolu. 

Anafikir: Küçükken çok şerefsizdim götümü sikiyim. Her çocuk küçğkken melektir ama ben göteleğin tekiydim.Küçüklüğümden nefret ediyom. Seviyom ama yaptıklarımdan pişmanım.O zamandan belli piçin götün teki olacağım. 

Saygılar hörmetler efenim. Bu daha şerefsizliğimin ilk noktası. Daha çok küfür yerim.

1 yorum:

  1. Küfür haznenizi artırın gençler. Çok küfür yemeyi planlıyorum.

    YanıtlaSil